Online, pe NOVUM, cardul clientilor este in siguranta. Atentie la mesajele externe

RoCapital IFN nu solicita pe e-mail clientilor sai informatii cu caracter special. In aceasta categorie de informatii intra numarul cardului bancar, codul CVV, data expirarii, PIN-ul cardului si asa mai departe. In nicio circumstanta, clientii care platesc online pe NOVUM ratele creditului nu ar trebui sa dezvaluie prin e-mail niciunei entitati fizice sau juridice informatii despre cardul bancar. Clientilor RoCapital IFN care au dat deja astfel de informatii pe e-mail, le recomandam sa solicite rapid bancii emitente blocarea cardului. De asemenea, clientii ne pot informa despre aceasta situatie print-un e-mail la adresa office@rocapital.eu sau telefonic la numarul  0372 533 516 (acest numar este inrolat in reteaua Vodafone, iar apelul este cu tarif normal si va fi taxat in functie de furnizorul de servicii de telefonie si de tipul de abonament ales de beneficiar).

Plata ratei creditului NOVUM online

Am prezentat toate modalitatile de plata online pe NOVUM aici. Pe site-ul NOVUM Credit, clientii RoCapital pot folosi cardul de debit pentru a rambursa banii imprumutati. Din motive de securitate, nu salvam nicio informatie despre cardul folosit in tranzactia online; cum spuneam mai sus, nici nu cerem astfel de informatii pe e-mail.

Atentie la actiunile de phishing. E-mail-urile in legatura creditul NOVUM au terminatie specifica

In continuare prezentam cum se pot diferentia comunicarile oficiale RoCapital de o actiune de phishing prin care terte persoane incearca sa colecteze in mod fraudulos informatii cu caracter special si date personale.

Clientii RoCapital primesc informatii cu privire la creditul NOVUM doar de pe e-mail-uri cu terminatia @rocapital.eu, @novumcredit.ro sau @kruk.com.ro. Pentru orice actiune care li se pare suspecta, legata de procesul de creditare, ne pot contacta oricand pe e-mail la adresa office@rocapital.eu sau telefonic, de luni – vineri intre orele 09.00 – 17.00, la numarul  0372 533 516.

Cand cere RoCapital IFN date cu caracter personal

In timpul procesului de obtinere a creditului sau inainte de a oferi un raspuns la solicitarea clientului, avem obligatia de a ne asigura ca persoana respectiva este intr-adevar clientul RoCapital; in acest caz cerem date personale, pentru a identifica clientul in baza noastra de date astfel incat sa ii putem oferi informatiile solicitate.

Cand trimite RoCapital prin SMS sau e-mail link-uri de acces 

De exemplu, atunci cand o persoana are nevoie de 5.000 lei urgent (sau o alta suma) si este interesata de creditul NOVUM, venim in ajutorul ei cu mai multe metode moderne de obtinere a imprumutului rapid. Printre acestea amintim semnatura electronica si identificarea video. Pentru a semna online contractul de credit si pentru a initia procesul de identificare video online, le trimitem clientilor RoCapital link-uri unice, securizate, pe e-mail sau prin SMS. Mai multe informatii sunt oferite aici.

Extra masuri de siguranta pe care le pot lua clientii RoCapital

In cadrul RoCapital am sporit siguranta clientilor nostri prin masuri de securitate, dar mai sunt extra masuri pe care doar clientii le pot pune in aplicare:

  • sa foloseasca doar datele oficiale de contact pentru discuta cu reprezentatii RoCapital (office@rocapital.eu; 0372 533 516)
  • sa nu divulge codurile/link-urile de securitate primite pe e-mail sau prin SMS;
  • sa nu finalizeze o plata initiata de altcineva (de exemplu, daca altcineva incearca sa faca o tranzactie online cu cardul clientului, sa nu acceseze link-ul primit prin SMS sau e-mail);
  • sa verifice cu atentie daca e-mail-urile primite din partea RoCapital au terminatia @rocapital.eu, @novumcredit.ro sau @kruk.com.ro.

Impreuna cu clientii RoCapital putem crea un mediu cu procese de creditare sigure si rapide.