Chatbot NOVA – modalitate rapida de a afla informatiile de care aveti nevoie

Ne-am adaptat la mediul online care pune la dispozitie diverse metode prin care  putem imbunatati activitatea de zi cu zi. La RoCapital IFN punem accent pe dezvoltarea continua a serviciilor 100% online oferite clientilor nostri.

Astfel, daca detineti un imprumut #NOVUM sau doriti sa accesati un credit pentru nevoi personale, NOVA – asistentul virtual,  va pune la dispozitie toate informatiile de care aveti nevoie.  Online, evitati timpul de asteptare pentru a intra in contact cu un operator sau pentru a primi raspuns in urma unei solicitari scrise pe e-mail.

Prin accesarea chatbotului NOVA de pe site-ul www.novumcredit.ro si logarea in contul de client, puteti beneficia de toate informatiile privind contractul de credit. Optiunile puse la dispozitie de NOVA sunt:

Confirmarea unei plati

Prin selectarea optiunii “Confirma plata” din meniul afisat, veti avea access la  ultima depunere inregistrata in sistemul nostru. In cazul in care aceasta nu este ultima plata efectuata, aveti posibilitatea de a ne transmite dovada sumei depuse care nu se regaseste in sistemul nostru.

Plata ratei se poate efectua rapid, folosind butonul Plateste rata, economisind astfel timpul de asteptare la ghiseele bancii sau la punctele de plata.

Documente diverse

Prin selectarea acestei optiuni puteti beneficia rapid de documentul de care aveti nevoie: :

Dovada de credit activ, reprezentand documentul ce contine atat datele contractului de credit precum si suma totala de plata in vederea rambursarii integrale a creditului.

Informarea de plata contine toate metodele prin care se poate efectua plata ratei catre RoCapital IFN, continand totodata si datele de identificare necesare efectuarii platii.

Graficul de rambursare pentru creditul aflat in derulare.

In cazul in care este necesar un alt document care nu se regaseste in meniul afisat, prin selectarea optiunii “Alt tip de document” se poate transmite catre RoCapital o solicitare referitoare la documentul de care aveti nevoie.

Depune o solicitare

Selectand aceasta optiune, clientii pot trimite direct catre RoCapital IFN o solicitare scrisa cu privire la actualizarea datelor, reclamatii sau orice alte informatii, inclusiv cu privire la Biroul de Credit.

Intrebari frecvente

Sectiunea Intrebari frecvente cuprinde informatiile necesare cu privire la accesarea unui credit #NOVUMCredit (conditii, modalitate de semnare, costuri), datele de contact prin care puteti lua legatura cu RoCapital IFN, precum si informatii cu privire la cesiunea contractului de credit de la Orange Money IFN.

Toate informatiile de care aveti nevoie sunt la un click distanta: accesand rapid, 100% online, de oriunde v-ati afla, un imprumut #NOVUMCredit prin  completarea formularului de pe pagina https://novumcredit.ro/Home/AplicatiAcum . Online, totul e mai simplu.