Importanta actualizarii datelor daca ati luat un credit nebancar

Imaginati-va creditul nebancar contractat ca pe o masina: pentru a o putea conduce, trebuie sa ii faceti inspectia tehnica periodica – costa, dar este pentru siguranta dumneavoastra. La fel se intampla si cu actualizarea datelor furnizate atunci cand luati urgent un credit nebancar – este gratuita, obligatorie si o faceti pentru siguranta dumneavoastra. In acest articol online va prezentam mai multe detalii despre actualizarea datelor pentru creditele rapide nebancare NOVUM:

De ce trebuie sa va actualizati datele oferite cand ati luat imprumutul?

Indiferent daca a completat sau nu online cererea pentru imprumutul NOVUM, datele personale trebuie actualizate de fiecare client RoCapital. Acest lucru se realizeaza chiar daca au intervenit sau nu modificari in informatiile transmise la incheierea relatiei contractuale.

Este o obligatie contractuala sa actualizati datele in relatia cu RoCapital

Contractul de credit incheiat cu RoCapital IFN prevede obligatia dumneavoastra de a mentine pe toata durata contractului de credit cel putin un numar de telefon valabil. De asemenea, aveti obligatia de a ne anunta imediat ce apare o modificare a datelor de contact, a domiciliului sau a resedintei, a starii civile, a locului de munca etc.

Este si o obligatie legala sa actualizati datele oferite atunci cand ati primit creditul NOVUM

Exista reglementari la nivel European prin care acest proces este unul obligatoriu si continuu:

– Directiva 2015/849 a Parlamentului European si a Consiliului din 20 mai 2015 privind prevenirea utilizarii sistemului financiar in scopul spalarii banilor sau finantarii terorismului, de modificare a Regulamentului (UE) nr. 648/2012 al Parlamentului European si al Consiliului si de abrogare a Directivei 2005/60/CE a Parlamentului European si a Consiliului si a Directivei 2006/70/CE a Comisiei Europene

– Legea nr. 129/2019 si Regulamentul BNR nr. 2/2019 pentru prevenirea si combaterea spalarii banilor si finantarii terorismului

Avantajele pe care vi le oferim odata cu actualizarea datelor pentru creditul NOVUM

Primiti constant cele mai noi oferte

Daca avem datele dumneavoastra de contact, va putem informa imediat ce apar oferte avantajoase de care puteti beneficia. De exemplu, puteti afla daca diminuam dobanda pentru un nou credit.

Va informam despre tot ce se intampla cu creditul dumneavoastra

Actualizarea datelor nu este optionala. Este important pentru noi sa ne dati datele de contact corecte, dar in aceeasi masura este esential si pentru dumneavoastra. Poate aveti nevoie sa primiti informatii importante despre stadiul creditului dumneavoastra printr-o notificare trimisa la adresa de corespondenta sau pe e-mail. Riscul de a nu primi informatiile respective creste in cazul in care ati schimbat domiciliul sau adresa postei electronice si nu ne-ati anuntat.

Elimina riscul unor fraude

Daca ne transmiteti de fiecare data noile date de contact, evitam sa trimitem informatii confidentiale despre creditul dumneavoastra altor persoane. Nu in ultimul rand, vom sti ca primim de la dumneavoastra si nu de la o terta persoana orice solicitare de modificare a datelor contractuale.

Cum va actualizati datele personale in contractul cu RoCapital?

Intelegem ca toate aceste proceduri nu par a fi foarte prietenoase si nici usor de urmat, insa incercam de fiecare data sa facem acest proces cat mai usor. Va oferim solutii cat mai simple de actualizare a datelor.

Reprezentantii RoCapital va stau la dispozitie de luni pana vineri, in intervalul 09:00 – 17:00, la numarul de telefon 0372 533 516 ( acest numarul este inrolat in reteaua Vodafone, iar apelul este cu tarif normal si va fi taxat in functie de furnizorul dumneavoastra de servicii de telefonie si de tipul de abonament pe care l-ati ales).

Nu uitati, informatiile actualizate pe care le obtinem de la dumneavoastra ne ajuta sa va oferim in continuare servicii de incredere. Informatii suplimentare despre protectia datelor personale puteti afla aici: Protectia datelor personale.