Atunci cand oferim servicii de calitate clienților nostri, este important sa ne asiguram ca raspundem solicitarilor venite din partea acestora.
Pentru a eficientiza procesul și a oferi un suport rapid și clar, asistentul nostru virtual Nova este pregatit sa raspunda la toate intrebarile si sa ofere suportul necesar pentru a rezolva eventualele probleme sau neclaritati.
RoCapital IFN vine in sprijinul clientilor si se asigura ca informatiile sunt actualizate si accesibile tuturor. Aceasta este o modalitate excelenta de a economisi timp și de a oferi informații utile intr-un mod accesibil.
Iata cateva exemple de intrebari frecvente ale clientilor RoCapital si cum poti fi solutionate chiar de catre acestia, simplu si rapid, accesand contul de client:
1. Cum pot plati rata?
Acceseaza link NOVUM – Platiti rata online (novumcredit.ro). Online, simplu, rapid si la indemana tuturor!
Toate modalitatile de plata le regasiti pe www.novumcredit.ro , pagina Cum platesc (https://novumcredit.ro/Utile/cumplatesc).
Mentionarea numarului contractului de credit, a numelui titularului de credit si a codului de client sunt importante pentru procesarea si identificarea corecta a platii.
2. Cum pot vedea istoricul platilor efectuate?
Accesati Chatbot NOVA disponibil pe www.novumcredit.ro, optiunea “Contractele mele”. Dupa logarea in contul de client in baza CNP-ului si a numarului de telefon, alegeti optiunea Istoric plati pentru a avea acces la detaliile despre incasarile alocate pe contractul Dvs. de credit.
3. De unde obtin codul de client?
Accesati Chatbot NOVA disponibil pe www.novumcredit.ro, optiunea “Documente diverse”. Toate modalitatile de plata le regasiti pe www.novumcredit.ro , pagina Cum platesc (https://novumcredit.ro/Utile/cumplatesc).
Dupa logarea in contul de client in baza CNP-ului si a numarului de telefon, alegeti optiunea Informare de plata pentru a avea acces la detaliile despre modalitatile de efectuare a platii, pe contractul Dvs. de credit
4. Cum pot sa primesc scadentarul?
Scadentarul poate fi vizualizat direct din contul de client, accesand chatbot NOVA pe www.novumcredit.ro.
Dupa logarea in contul de client in baza CNP-ului si a numarului de telefon, alegeti optiunea Descarca scadentar pentru a avea acces la graficul de rambursare aferent contractului Dvs. de credit.
5. Cum pot sa aflu stadiul contractului?
Pentru situatia actualizata a contractului dumneavoastra, va indrumam sa accesati Chatbot NOVA disponibil pe www.novumcredit.ro , optiunea “Contractele mele”.
6. Cum imi pot actualiza datele de contact?
Puteti accesa in oricare moment al zilei 24h din 24 contul online direct din NOVA, chatbot disponibil pe www.novumcredit.ro pentru actualizarea datelor de contact, cat si pentru a gestiona situatia contractului dumneavoastra de credit.
7. Cum pot sa intru in legatura cu un operator RoCapital?
Va stam la dispozitie la numarul de telefon 0372533516*, de luni pana vineri, in intervalul 09:00 – 17:00 si pe e-mail la office@rocapital.eu.
*Va informam ca numarul de telefon este inrolat in reteaua Vodafone, iar apelul este cu tarif normal si va fi taxat in functie de furnizorul dvs. de servicii de telefonie si de tipul de abonament detinut de dumneavoastra.
8. Cum pot sa rambursez anticipat creditul Novum?
Pentru situatia actualizata a contractului dumneavoastra, va indrumam sa accesati Chatbot NOVA disponibil pe www.novumcredit.ro , optiunea “Contractele mele”. Pentru descarcarea documentului, selectati contractul dumneavoastra pentru care doriti sa aflati suma pentru rambursarea anticipate a creditului.
9. Cum pot sa aflu care este soldul creditului meu?
Pentru situatia actualizata a contractului dumneavoastra, va indrumam sa accesati Chatbot NOVA disponibil pe www.novumcredit.ro , optiunea “Contractele mele”. Pentru descarcarea documentului, selectati contractul dumneavoastra activ pentru care doriti sa aflati soldul la zi.
10. Cum pot sa obtin un credit online?
Tot ce trebuie sa faceti este sa completati formularul online disponibil pe www.novumcredit.ro, optiunea- ‘’Vreau Credit’’ si veti primi toate informatiile necesare din partea asistentului vitual Nova.
11. Care sunt pasii pentru obtinerea unui credit rapid Novum?
Conditiile minime pentru obtinerea unui credit Novum simplu si rapid sunt:
- Persoana fizica, avand cetatenie romana;
- Varsta intre 21 – 80 ani;
- Sa obtineti venituri din surse legale, acestea urmand sa fie justificate prin intermediul documentelor doveditoare.
Puteti aplica direct pe site-ul nostru accesand https://novumcredit.ro/Home/AplicatiAcum
12. Cum pot sa obtin o refinantare/ amanare plata rata/ modificare scadenta contract de credit?
Accesati Chatbot NOVA disponibil pe www.novumcredit.ro, optiunea ‘’Depune o solicitare’’, alegeti categoria pentru care doriti sa transmiteti o solicitare iar un reprezentant RoCapital va reveni catre dumneavoastra cu un raspuns in cel mai scurt timp.
Mentionarea numarului contractului de credit, a numelui titularului de credit si a codului de client sunt importante pentru identificarea corecta a contractului de credit pentru care doriti o solutie de plata avantajoasa nevoilor dumneavoastra.
Prin abordarea eficienta a intrebarilor frecvente ale clientilor, putem construi o relație bazata pe incredere și satisfacție!
RoCapital, mai aproape de nevoile clientilor nostri!